Logo

Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir?


paylaş
Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir?

Google AdWords, Google tarafından sunulan tıklama başı ödeme reklamcılığıdır. Bu, web sitenize satış yapmak için en etkili yollardan biridir ve bazı durumlarda SEO yapmak için iyi bir alternatiftir. Gerçi biraz pahalı olabilir. Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir? sorusuna geçmeden önce Google AdWords'ten bahsetmeliyiz.

Aklınızda tutmanız gereken bir şey var. Web sitenizin boyutuna, pazarlama bütçenize ve sunduğunuz ürün ve hizmetlerin türüne bağlı olarak, AdWords üzerinden trafik almak, yatırım getirisi açısından en uygun seçenek olmayabilir. Örneğin, siteniz, bir Google AdWords kampanyası yaparken SEO'dan gelen organik trafikle karşılaştırıldığında çok pahalı olabilir. Bazı pazarlama uzmanları, organik SEO trafiği ile tıklama başına ödeme yapma trafiğini birleştirmenin çoğu zaman en iyi yaklaşım olduğunu söylüyor ancak bazı küçük işletmeler bunu göze alamaz.

Küçük işletmeler, özellikle de yeni başlayan işletmeler genellikle topun dönmesi için derhal ve hedefli bir trafiğe ihtiyaç duyuyor. Tabii ki, herhangi bir web sitesi SEO ile organik trafik alabilir, ancak biraz sabır ve zaman alır. Google AdWords tıklama başına ödeme reklamcılığı kullanarak, küçük işletmeler en erken aşamalarda Google'ın arama motorundan ve iş ortağı web sitelerinden hedefli trafik elde edebilir. Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir? sorusu AdWords reklam vermek isteyen çoğu kişinin sorduğu bir soru çünkü anahtar kelimeler AdWords reklamın temelini oluşturur.

Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir? sorusu önemli çünkü Google AdWords'ün başarısı büyük ölçüde seçtiğiniz anahtar kelimelere bağlıdır. Düşük seçilmiş anahtar kelimeler, yalnızca web siteniz tarafından kazanılan trafiği boşa harcamakla kalmaz, aynı zamanda çok maliyetlidir - unutmayın; her reklam tıklamasında Google'a ödemek zorundasınız.

Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir?

Mümkün olduğunca çok sayıda farklı anahtar kelime düşünün. Kendinize sorun: "Sattığım ürünü veya hizmeti arıyorlarsa insanlar ne arayabilir?"

Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir? sorusunda müşterilerinizin düşündüğü gibi düşünmeye çalıştığınızı unutmayın. Kendinizi onların yerine koyun ve kullanacakları kelimeleri düşünün. Ürününüz veya hizmetiniz insanlara bir sorunu çözmede yardımcı olabilir. Bu sorunu kendi sözleriyle nasıl tanımlarlardı?

Forumlarda, sosyal medyada gezinerek sektörünüzle ilgili sorulan soruları, paylaşılan yorumları okuyun. İnsanların en çok nelerin üzerinde durduğunu tespit edin. Örneğin bir çamaşır makinesi satıyorsunuz. Çamaşır makinesi diyerek anahtar kelime oluşturamazsınız çok geniş bir kelime olur. İnsanlar çamaşır makinesinden ne bekliyor? Örneğin "hızlı yıkayan çamaşır makinesi", 12 programlı çamaşır makinesi gibi kelimeyi hem daraltıp hem de insanların aradıkları formata getirmeniz gerekir.

Google AdWords Reklam Verme  çalışmaların da yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ Google AdWords sertifikalı ekibiyle size en karlı reklam kampanyalarını hazırlayabilir. Hedefimiz size mümkün olduğunca az reklam gideri çıkmasını sağlayarak, çok fazla kar etmenizi sağlamak olacaktır. 

Google AdWords Reklam Verme çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir? Yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz. Sizce Anahtar Kelime Nasıl Belirlenir?

Etiketler: anahtar kelime nasıl belirlenir adwords anahtar kelime belirleme

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar